onsdag 26 januari 2011

You took the train, you took the train so far away.

Det går dåligt med bloggandet, Jag skyller på att min hjärna korkat igen av en snor och utmattning.
Men, en snorig skalle har väl ingen dött av, så imorgon är det jag som trotsar bacillerna och far på studieresa till Göteborg.
Vi ska kika på olika vidare utbildningar man kan gå, och det blir dagsturer till både Borås och ett ställe som heter Steneby.Så att man ska få klarhet i vad man vill göra sen. För det känns ganska luddigt just nu. Och då måste jag säga att ganska luddigt är en rejäl underdrift.
 Sen ska det väl hinnas med lite shopping och allmänt roande också förstås. Vem vet, kanske får vi svänga våra lurviga någonstans?

Tur för mig också att världens finaste pojke råkar bo just Göteborg. Inte tråkigt alls faktiskt.
så trots förkylningar och trötthet och den ständigt jobbiga delen med att packa när man ska resa bort, så är jag rätt så pepp.

so long/ matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar